Najczęściej stosowane ekspozytory reklamowe w miejscu sprzedaży

ekspozytory

Materiały typu POS to te, które wykorzystuje się bezpośrednio w miejscu sprzedaży. Okazuje się, że jeśli tylko są spójne z całościową strategią, mogą cieszyć się ogromną skutecznością. Przedstawiamy te, które najczęściej wpływają korzystnie na decyzje zakupowe potencjalnych klientów.

Czym są materiały typu POS? To przede wszystkim mała grafika w formie ulotek, plakatów, broszur, katalogów. Te mogą być dystrybuowane przy pomocy narzędzi, takich jak ekspozytory w formie tzw. potykaczy albo specjalnych stojaków.

Co ciekawe, ekspozytory materiałów drukowanych są już dzisiaj standardem. Okazuje się, że ich skuteczność jest doceniana, szczególnie jeśli pod uwagę weźmiemy relatywnie niski koszt produkcji. Materiały typu POS doceniają nie tylko właściciele obiektów handlowych czy usługowych, ale również potencjalni odbiorcy. Taka reklama jest przede wszystkim informująca. Nie jest nachalna, nie działa podświadomie na emocje. Klient ma wybór i sam podejmuję racjonalną decyzję.

Pamiętajmy, że reklama w miejscu sprzedaży jest potrzebna dokładnie tak samo, jak ta w mass mediach. Można śmiało potwierdzić, że jest nie tylko uzupełnieniem reklamy w zakresie ATL, ale może też stanowić samodzielne, skuteczne narzędzie.

Koszt produkcji materiałów reklamowych w miejscu sprzedażowych nie jest wysoki. To najczęściej kilkaset złotych. Jeśli pod uwagę weźmiemy fakt, że ekspozytory tej formy komunikacji z klientem nabywamy raz i służą nam przez wiele lat, okaże się, że rzeczywiście jest to opcja na doskonałą reklamę i skuteczny przekaz.

Warto jednak zwrócić na fakt, że ekspozytory reklamowe w miejscu sprzedaży muszą być zauważalne i zachęcające. Zachęci z całą pewnością konkretna informacja, jaka jest na nich zamieszczona. Ta ma wskazywać nie tylko podstawową ofertę obiektu handlowego czy usługowego, ale również informacje o specjalnych promocjach, rabatach czy bonusach. To przecież one są największą zachętą dla potencjalnych klientów.

1 Comment on "Najczęściej stosowane ekspozytory reklamowe w miejscu sprzedaży"

  1. To prawda, dobrze zaprojektowany ekspozytor potrafi przyciągnąć klienta jak nie jedna reklama w social mediach. Tego rodzaju marketing jest najlepszą praktyką sprzedaży. Zainwestowałam w ekspozytor korzystając z pomocy firmy Berkano Expo https://www.berkano.pl/ zadbali o każdy szczegół i mam niezwykle efektowny ekspozytor, który zapewnia mi reklamę z klasą.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*